Followers

Friday, March 30, 2012

SOKONG PAS : UNTOK BUBAR ATAU MENANG PILIHAN RAYA?

PAS MELAHIRKAN PERJUANG MELAYU UNTOK DAP...

Pas sebuah parti terbesar selepas Umno yang mewakili orang melayu di negara ini. Pas yang sebelum ini kononnya bertindak sebagai sebuah gerakan yang diharapkan untuk memperjuangkan Islam bagi mengimbangi Umno ternyata tidak boleh diharapkan lagi. Pas sekarang lebih kepada pengkianat kepada agama,bangsa dan negaranya sendiri yang semakin jelas sejak bermula gabungannya bersama DAP dan PKR.


Pas mengkianati sokongan yang diberikan oleh rakyat dalam PRU12 menyebabkan parti tersebut ada sedikit kuasa. Disebabkan pemimpin atasan mereka yang terlalu ego yang sepatutnya bergabung bersama Umno bagi memperbetulkan Umno dari dalam sebaliknya memilih bersama DAP dan PKR. Dari tindakannya itu mengambarkan pas sedia membantu bagi merealisasikan impian DAP sekian lama untok memerintah negara ini. Allah SWT baru mencuba bagi sedikit kuasa untok kita kenali sikap sebenar pemimpin2 pas tersebut.


Bagimana perangcangan halus sehingga landasan perjuangan pas pun boleh ditukar kepada negara berkebajikan, bagaimana pas beri kerjasama dalam menangani isu murtad(antara penyebab Hassan Ali , disingkir dan Zulkifli Nordin dikecam hebat) bagaimana pas berdolak dalih dalam isu membenarkan penggunaaan kalimah Allah kepada bukan islam(sampai dalam gereja pun Khalid Samad sanggup masuk bersabit dengan isu ini) , bagimana pas berdepan dengan isu moral dan sokongan Anwar terhadap keselamatan Israel(Mat Sabu tetap memberi sokongan katanya itu masalah pribadi Anwar-liwat) kata dua Nik Aziz terhadap Anwar tdk kemana sekadar sendiwara biasa politik Nik Aziz sahaja yang akhirnya Haji Hadi menutup isu ini dengan mengatakan tidak salah berkerjasama dengan yahudi atas urusan perniagaan. Orang Umno yang memberi undi kepada pas semasa PRU12 sudah tentu akan mengajar pas bagimana kedudukan parti pas selepas PRU13 nanti. Mereka tidak lagi menyokong memberi undi sebaliknya menyokong pembubaran Pas itu sendiri.


PAS patut diundurkan daripada menjadi parti politik dan aktivisnya wajib memberi tumpuan bagi memperbetulkan kembali pada isu keagamaan secara telus. Nik Aziz dan geng2nya kena perbetulkan dahulu akidah umat islam di negara ini yang terseleweng dari islam sebenar kesan dari menyalahgunaan agama untok mendapat pengaruh. Setelah perkara ini dilakukan, diharap seluruh umat islam di negara ini mengampuni dosa2 mereka dan berserahlah kepada Allah maha kuasa untok menentukannya diakhirat kelak selepas itu barulah mereka semua boleh bertindak meletak jawatan beramai2 dalam politik pas dan juga kerajaan.

Seandainya mereka tidak bertindak sedemikian nama2 pemimpin tersebut akan tercatit dalam buku sejarah bagi rujukan anak2 sekolah akan datang bagaimana cara musnahnya islam dan bangsa melayu ditanah air sendiri ekoran dari kerakusan mahu kepada kuasa dunia dan dendam yang akhirnya agama, bangsa dan negara sendiri yang hancur!-Wallahu'Allam.

Tuesday, March 13, 2012

BUKAN SETAKAT ORANG BERUK PUN TERKEJUT!

Terkejut Beruk – Ramainya Pemimpin PAKATAN Nak Letak Jawatan...!!!



Asalam to all,
Pengorbanan yang Dato Shahrizat Jalil lakukan ini tidak mungkin mampu dilakukan mana mana Pemimpin Pembangkang.
Umum mengetahui bahawa Shahrizat Jalil tidak terlibat dalam NFCorp walaupun suaminya Pemilik kepada NFCorp, walaubagaimana pun PAKATAN tidak tidur siang dan malam kerana terlalu sibuk memainkan isu NFC ini.
Akhirnya Shahrizat terpalit juga dengan Taik Lembu kepunyaan suaminya. Diucapkan Terima kasih dan Syabas kepada Dato Sharizat Jalil kerana memikirkan akan jangka masa panjang dan kepentingan PRU13 (mungkin juga)
.
Dato Sharizat hanya seorang perempuan tetapi telah bersikap Berani dengan mengishtihar kan Perletakan Jawatannya. Sekiranya kita melihat akan kes kes yang dihadapi oleh Pimpinan PAKATAN baik isu melibatkan Fulus atau isu "Panjat Bini Orang"... ternyata Pemimpin PAKATAN lebih penakut dan lebih Bacul...cuba kita kira, berapai ramaikah Pemimpin PAKATAN telah meletak Jawatan ekoran masalah Moral atau lain lain kes sehingga ada sebahagian dari mereka telah diheret ke Mahkamah....
Kita sudah menyaksikan sendiri apa yang terjadi bila sesuatu isu melibatkan Pemimpin PAKATAN
1. Anwar telah meliwat Sukma, Mior, Azizan, Ismail Harun, Ahmad Hairani, Saiful Bukhari dan mungkin ramai lagi namun beliau tak pernah merasa aib malah masih cuba menegakkan Benang Basah walaupun Spermanya dijumpai dalam rectum Saiful

Walaupun terlepas dari Hukuman Liwat umumnya telah mengetahui betapa rendahnya Moral dan akhlak Anwar Ibrahim





2. Anwar Ibrahim juga kantoi bila video lucahnya melakukan hubungan seks dengan Pelacur China didedahkan oleh Dato Eskay dan rakan rakannya, dan Masih tak tahu Malu dan mengekalkan kerusinya sebagai Ketua Pembangkang.
Seluruh Dunia melihat Hubungan Seksnya bersama Pelacur China

3. Elizabeth Wong begitu juga, masih lagi dikekalkan sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor walaupun beliau diketahui umum bersekedudukan dengan Kekasih Melayu yang telah beristeri iaitu Helmi dan telah mendedahkan photo photo Bogelnya.
Dipertahan kan oleh jemaah PAKATAN

4. Ustaz Badrulamin hanya diberi cuti sebulan dan masih dikekalkan sebagai Ahli MPT PKR dan Penerangan Kerajaan Selangor walaupun ditangkap Khalwat dengan isteri orang pada jam 3 pagi di Swiss Garden Hotel Kuantan, Pahang
Sesi Kaunseling Bini Orang jam 3 pagi dibilik Hotel

5. Nik Aziz masih mempertahankan Mat Sabu bermati matian walaupun Mat Sabu telah ditangkap Khalwat dibilik No 121 Hotel Perdana, Kota Bharu Kelantan juga bersama Isteri Orang malahan Kawan Sindiri, dan hari ini Mat Sabu pula diangkat sebagai Timbalan Presiden PAS.
Juga Khalwat bersama isteri orang dibilik Hotel

Dan hari ini menjadi Timbalan Presiden PAS


6. PAS meletak semula Saiful Bukhari sebagai ADUN Selising walaupun sebelum ini Saiful pernah ditangkap dalam bilik VVIP 1 Gerabak Keretapi KTM bersama isteri orang, yang menangkap Saiful dan Pasangannya ialah Pembantu Nik Aziz sendiri, Saiful dan pasangan ditangkap dalam keadaan hanya memakai seluar dalam dan isteri orang tersebut hanya memakai Tuala Merah.
Semuanya melibatkan Bini Orang


7. Nik Aziz kantoi kerana nak pergi menunaikan Haji dengan hasil duit suapan Abroad Technologies Sdn.Bhd bernilai RM 650,000 setelah meluluskan hamper 3000 Hektar Konsesi Balak dan Konsesi Pemasangan Billboard kepada Abroad Tech malahan tanpa segan silu mengakui beliau dah 20 tahun ke Mekah tanpa menggunakan 5 sen pun duit sendiri.
Zuhud di Hotel 5 Bintang

Zuhud d Kafeteria


8. Begitu juga dengan isu Ir Arif Fahmi, menantu Nik Aziz dilantik oleh beliau sebagai CEO PMBK sehingga rugi berjuta juta ringgit dan Nik Aziz tak pernah merasa bersalah terhadap Rakyat.
Sungguh Baik Hati rakyat Kelantan 


Begitu lah angkuh, bongkak, tak tahu malu dan lahabnya Pemimpin pemimpin PAKATAN
Bermacam tomahan, cacian serta fithnah yang dilemparkan oleh PAKATAN terhadap Pemimpin pemimpin UMNO dan sedikit sebanyak ianya menyebabkan UMNO tercalar serta terpaksa mengambil tindakan keatas Ahli yang Terlibat mahu pun Pucuk Pimpinan samada secara langsung atau secara tak langsung (sendiri fikir la Bhai)
Sekali lagi Pewaris Wasiat bagitau....memang Bacul lah puak puak PAKATAN ni...paling kuat pun bagi CUTI jer pada siapa yang telah KANTOI buat taik....macam kes Ostat Setan Badrulamin, Eli Kangkang dan ramai lagi koooot...!!!
Eh, dulu bukan semua bising suh Tun M bersarakan...? cakap dah tua laa...terlalu lama laaa...sampaikan ada Blog Mahafiraun dan Mahazalim...Hahahaaaa...
Si Tua Sesat Nik Aziz bila pulak nak bersara...??? jalan pun dah kena papah...tak kan nak jadi MB sampai masuk kubur kot...!!! berat mung niii Pok Nik...!!!

Pssst : Apasal pemimpin PAKATAN ni banyak kes lucah aaaaa....??? memeng dia orang kuat main keer...??? Haahahahahahaaaa


Pewaris Waksiat


Monday, March 12, 2012

BILA PULA ANWAR NAK LETAK JAWATAN?

shahrizat-babies[1]

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil telah pun mengumumkan perletakan jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat berkuatkuasa 8 April 2012 nanti.

Satu keputusan yang bijak & dialu-alukan ramai pihak.

Untuk rekod, Shahrizat dilantik sebagai senator pada 09 April 2009 hingga tamat tempoh 08 April 2012.

Jika tempoh perlantikan beliau sebagai senator & Menteri dilanjutkan tentu sukar bagi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak membuat keputusan tepat sementelah lagi isu NFC masih lagi dalam siasatan pihak berwajib.

KUALA LUMPUR 11 Mac – Senator Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil mengumumkan perletakan jawatannya sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat berkuat kuasa pada 8 April ini apabila penggal beliau sebagai Ahli Dewan Negara tamat.

Bagaimanapun, beliau akan mengekalkan jawatannya sebagai Ketua Wanita UMNO. – UTUSAN

Serentak dengan tindakan tersebut tentu saja bakal memudahkannya untuk berhadapan dengan isu NFC selain menjawab fitnah pembangkang.

Di masa yang sama Shahrizat dapat memberi lebih tumpuan dalam usaha membersihkan kembali nama beliau & keluarga mengikut lunas undang-undang tanpa perlu terikat dengan kekangan peraturan sebagai anggota kabinet kerajaan.

Bagi pembangkang terutama sekali PKR, tentu saja perletakan jawatan oleh Shahrizat ini akan dianggap sebagai satu kemenangan moral bagi mereka walau hakikatnya kemudian nanti akan ada yang bakal berpeluh jantan.

Dalam pada itu, penulis tertanya-tanya bila pula Anwar Ibrahim selaku Penasihat Ekonomi Selangor yang bernilai RM1.00 sekarang ini mahu meletakkan jawatan secara sukarela berikutan isu video panas CCTV dengan Chinadoll?

Takkan disebabkan alasan perut boroi, punggung lebar dan tetek labuh sudah lebih dari mencukupi untuk menutup isu Chinadoll itu?

Kalau sayang sangat dengan jawatan penasihat Ekonomi bernilai RM1.00, paling tidak ambillah tindakan yang lebih ke depan misalnya menfailkan saman ke atas ketiga-tiga Datuk T tapi itupun tak dibuat sampai sekarang.

Mungkinkah ada sesuatu di sebalik jawatan RM1.00 itu yang hanya orang tertentu sahaja tahu betapa besar manfaatnya untuk kepentingan politik PKR sebab itu sampai sekarang malu alah untuk meletakkan jawatan tersebut?

Ataupun barangkali, Anwar tidak berani menyaman Datuk T bertiga itu disebabkan kebimbangan yang melampau, risau kot ada sesuatu yang lain pula akan terbongkar jika kes di bawa ke mahkamah?

Apapun kepada Datuk Seri Shahrizat, terima kasih kerana berani mengambil tindakan yang sebegini berat namun percayalah jika kebenaran adalah dipihak Datuk Seri, InsyaAllah yang hak akan menewaskan yang batil.

Paling penting anda ternyata seorang gentlewomen & tahu bila masanya untuk membuat keputusan penting, terbukti Datuk Seri Shahrizat jauh lebih berjiwa besar berbanding Anwar Ibrahim yang hanya layak digelar getelman.

Mykmu.

UCAPAN MENTERI PEMBANGUNAN KELUARGA DAN MASYARAKAT LETAK JAWATAN

Saturday, March 10, 2012

TAK BERBUNGA DAN BERPUTIK TAKKAN 'TUPAI' JUGA YANG DISALAHKAN?


HENDAK MEMANDU KEMANA?...

Apa yg dipandu dan hendak memandu kemana lagi setelah terbukti Pas Kedah memang gagal menanggong tanggongjawab mentadbir dengan baik. Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata Jawatankuasa Pemandu yang ditubuhkan PAS Pusat, tiada dalam perlembagaan negeri dan tidak boleh mengehadkan kuasanya sebagai Menteri Besar. Oleh itu, katanya, jawatankuasa berkenaan juga tidak berhak mencampuri urusan pentadbiran kerajaan negeri.

Siapa sebenarnya yang bertanggongjawab mengetuai sesebuah negeri kalau tidak MB tetapi di Kedah lain pula jadinya yang bertanggongjawab adalah jawatankuasa pemandu yang ditubuhkan bagi mengawal MB.

Macam biasalah Nik Aziz tidak mahu masuk campur dan menyerah perkara ini kepada Pas pusat tetapi sempat menggeluar kenyataan dengan perumpamaan "tupai2 peliharaan yang tidak cukup makan " yang mencetuskan pertenglingkahan Pas di Kedah. Sepatautnya Nik Aziz selaku MB Kelantan merasa malu tidak payah celupar menjaga tepi kain orang masalah air dan kegagalan mentadbir negeri itu seluruh rakyat negara ini tahu walaupun setelah hampir 23 tahun memeritah Kelantan berbanding Kedah yang baru selepas PRU12 mac 2008.

Soalnya sekarang siapa pula yang berada di belakang pemandu?...


Selanjutnya disini http://www.mykmu.net/?p=17317

Thursday, March 8, 2012

PAS PERUMPAMAAN PARTI BIAWAK HIDUP KEPADA ISLAM DAN BANGSA MELAYU



ANWAR KENCING NIK AZIZ MANAKALA NIK AZIZ PULA KENCING RAKYAT...

Ada beberapa perkara besar PR sembunyikan dari rakyat, antaranya pendirian sebenar kempimpinan PR dlm soal pengiktirafan Rejim Zionis isael dan halatuju sebenar pakatan Pas DAP dan PKR untok membantu rakyat dan negara.

Dlm isu Israel Anwar membuat kenyataan dengan menyokong keselamatan Israel disanggah oleh pemimpin2 islam dunia. Pemimpin pas Nik Aziz juga telah memberi kata dua kpd Anwar tetapi sehingga hari ini Anwar tdk menjawabnya dgn jelas sebaliknya menunding jari kesalahan tersebut kpd pihak lain.Rakyat dalam negara ini tdk sanggup melihat jika Anwar melalui pembangkang mengusai negara ini polis dan tentera dikerah utk melindungi Rejim Zionis yg kejam tersebut.

Rakyat terus berpecah gara2 fahaman politik. Mereka sukar utk bersatu kerana menyokong parti tertentu dgn memusuhi parti lain. Siapa yg mula2 mencetuskan pepecahan ini? sdh tentu pemimpin2 parti yg rakus mencari sokongan memilih jalan menggelirukan rakyat.

Dr Hassan Ali cuba menghurai sesuatu kebenaran sebaliknya dipecat. Kini islam, bangsa Melayu dan negara kian terancam. Pas memilh bersama DAP dalam perjuangan mereka. Umno sudah sekian lama bertapak membawa negara bebas dari kacau bilau tdk seperti negara jiran yang lain. Islam dijaga dengan baik bangsa Melayu dijulang sebaliknya pas mengkianatinya juga.

Baca sini...
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0309&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm

SBPA DIMANSUHKAN PENAMBAHBAIKAN SSM

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini mengumumkan Skim Saraan Baru Penjawat Awam (SBPA) dimansuhkan.

Dalam pengumuman di depan ribuan penjawat awam di Putrajaya hari ini, Najib berkata keputusan itu dibuat setelah mendengar rintihan penjawat awam yang tidak berpuas hati.


"Dengan keputusan ini, Skim Saraan Malaysia (SSM) dikembalikan dengan penambahbaikan," katanya.

Berhubung pelarasan gaji pula, keputusan yang dibuat seperti berikut:

  • Kenaikan 13 peratus bagi kumpulan pengurusan, profesional dan pelaksana dari gred 1 hingga 54.
  • Kenaikan 9 peratus untuk gred utama kumpulan JUSA C, B dan A.
  • Kenaikan 8 peratus untuk turus 3 dan 2.
  • Kenaikan 7 peratus untuk turus 1 dan ketua setiausaha.
Tunggu berita lanjut....

Sunday, March 4, 2012

PAS PARTI SERABUT...


PAS BUKAN SETAKAT TIDAK MENOLONG SEBALIKNYA BANYAK MENGUNDANG KERENAH PADA RAKYAT....

Ada juga kedengaran orang kata pas "Parti Ajaran Sesat" bukan setakat tidak menjalankan tanggongjawab sepenuhnya kepada kemudahan rakyat, pas juga telah mencetuskan pepecahan tentang islam di negara ini. Apabila rakyat sudah keliru maka mudahlah bagi mereka untuk meracuninya bagi tujuan kepertingan politik mereka. Kalau tidak masakan pentadbiran pas kelantan boleh bertahan sehingga hari ini sudah lebih 21tahun memerintah tanpa pembangunan yang sepatutnya dilakukan? janji lama, janji baru dan akan terus berjanji...itulah cara pas bagi mengekal kuasa di Kelantan, dengan kata lain janji dunia janji akhirat dan burukkan Umno itu aset pembangunan mereka untok pengaruhi hati rakyat.

Keadaan yang sebenar2 berlaku amat sukar untok kita perkatakan dan juga bukan mudah untok kita perkatakan selain dari memakan masa yang lama perlu kepada bukti, golongan ini juga amat licik dan bijak biasanya berketerampilan ilmuan dan budi pekerti yang tinggi selain dari berserban dan berjubah.

Apa yang belaku pada pas hari ini adalah hasil dari kemungkaran pemimpin mereka sendiri sebelum ini. Dulu mereka menuduh Umno kafir sebab bersama kaum bkn islam dalam BN, kini jawatan tertinggi dalam parti pas sendiri ada dikalangan pemimpin mereka sanggup diberi kepada bkn islam.

Pas tidak akan hancur kerana Umno tetapi Umno boleh hancur kerana Pas. Umno tidak sekejam pas sebab pas juga bagi Umno parti kaum melayu di negara ini. Kita kena ingat Pas pernah mengkafirkan Umno tetapi Umno tidak pernah mengkafirkan pas.

Pas pada hari ini tidak seperti pas dimasa ustaz Fadzil Nor sebagai Presiden . Presiden Pas pada hari ini bukan setakat tidak boleh membuat keputusan, seolah2 kuasa yang ada padanya hanya sebagai model semata2 sehinggakan masalah tentang islam sendiri mengundang golongan kafir membuat keputusan.

Amat Berketepatanlah kalau Perdana Menteri DS Najib kata Pas "Parti Asyik Serabut". Kedatangan Perdana Menteri ke Kelantan untok kebaikan rakyat perkara ini juga tidak disenangi oleh pimpinan pas negeri, mereka percaya dengan kebangkitan Umno Nik Aziz akan tergolek... Bagi mereka bantu rakyat tidak penting ....yang penting adalah kuasa!

Baca sini...


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata PAS kini menjadi 'Parti Asyik Serabut' yang sering menyusahkan rakyat kerana pemimpinnya kerap mengeluarkan kenyataan yang bercanggah.

Katanya beliau sendiri tidak faham dengan hala tuju perjuangan parti berkenaan dan sering menyerabutkan pemikiran rakyat.

"Mula-mula dia kata negara Islam, kemudian negara berkebajikan dan kata bukan Melayu boleh jadi Timbalan Presiden, tapi Musyidul Am kata tidak boleh. Banyak menyusahkan rakyat, banyak bagi serabut," katanya ketika berucap pada Majlis Perjumpaan Bersama Rakyat di Padang Awam Kuala Ketil, dekat, Baling Sabtu.

Bernama,katanya dalam isu PAS di Kedah di mana dua Exco tidak mahu dilantik semula, kemelut yang tidak selesai telah menyusahkan rakyat Kedah.

Beliau berkata Parti Keadilan Rakyat (PKR) pula banyak menimbulkan masalah serta membuat kenyataan tidak tentu arah dan menyifatkannya sebagai "Parti Kalut dan Ribut".

"Masalah video tak selesai, masalah Jabatan Agama Islam Pahang pun tak selesai... DAP pula 'Depa Ambil Peluang', dia cari peluang saja, kalau nak masa depan terjamin lebih senang sokong Barisan Nasional (BN)," katanya.

"Kita (BN) tak pernah lari daripada prinsip perjuangan kita... BN parti yang boleh diharapkan," katanya.

"Bagaimanapun saya lihat kini sudah ada perubahan termasuk di Kedah...angin kencang menjurus kepada perubahan. InsyaAllah kita akan buat perubahan besar kepada negeri Kedah," katanya. - 3/2/2012

Friday, March 2, 2012

CUKUPLAH KAMI DISUMPAH DAN DICACI HAMUN OLEH PEMBANGKANG...

KITA BERJUANG UNTOK AGAMA BANGSA DAN NEGARA BUKAN UNTOK INDIVIDU...TAK PAYAH MENYIBUK?

APA agenda sebenar yang Farid Redzuan sedang rancangkan hingga begitu sekali beliau dikatakan mempertikaikan peranan yang dimainkan oleh bloger yang pro UMNO dan juga kerajaan sehingga tanpa segan silu `menyerang’ kerja-kerja pemain di ruang maya ini dan menyelar kononnya bloger-bloger pro kerajaan dan UMNO ini sebagai bodoh dalam menangani sesuatu isu?

Beliau sedar atau tidak betapa seksa dan sengsaranya bloger pro UMNO dan kerajaan bertungkus lumus mempertahankan parti serta kerajaan yang difitnah oleh pembangkang sedangkan dalam masa yang sama tidak ramai pemimpin,Menteri,Timbalan Menteri dan juga pegawai-pegawai Pejabat Perdana Menteri turut sama seiring dan sederap bersama bloger mempertahankannya hingga ada dari kalangan bloger tersilap arah hingga menyerang sesama sendiri? Selanjutnya klik sini

P/S - BERASA KUAT DAH KE?...

ANA ENTE...ANA ENTE...PENYUDAHNYA KAUSELING DALAM BILIK HOTEL


SANGGUP WALAUPUN SEJAUH LEBIH 120KM MAHUKAN KAUSELING DARI OSTAD BADROL AMIN...


Katanya urusan kauseling, samada belum atau sudah selesai urusan itu sekarang tak penting lagi yang menjadi isunya bagaimana beliau boleh sampai berada dalam bilik hotel dan ditangkap pula jam 3pagi yang anihnya suami kepada isteri tersebut yang menangkapnya bersama anggota JAIP.

Tuduh menuduh itu biasalah dalam hal mahu mempertahankan diri dan itu sudah menjadi perkara biasa, tetapi perkara yang berlaku ini tidak boleh dipandang enteng kerana ianya berlaku kepada pemimpin yang bercita2 mahu menerajui negara selain itu ianya juga telah banyak mengundang pelbagai fitnah.

Dalam kes tuduhan khalwat Badrul Amin bersama isteri orang yang mempunyai banyak persamaan dengan kes Mad Sabu dengan Norma suatu ketika dahulu yang bezanya kes Badrul Amin berkaitan urusan kauseling dan manakala Mad Sabu pula urusan hantar ubat bausir yang mana kedua2nya juga isteri orang dan sama2 dalam bilik hotel.

Ramai juga orang bercakap, pemimpin yang berketerampilan alim dalam politik telah banyak menjatuhkan maruah islam dalam negara ini yang kononnya berjuang berlandaskan prinsip islam sebenar yang akhirnya terserlah sebenarnya diri sendiri pengikut syaitan.

Pemimpin yang mempunyai sikap seperti ini sememangnya tidak layak untok diangkat, mereka hanya pandai berpura-pura baik bercakap berdegar2 sana sini dibelakang bertaburan tahi. Usahkan mahu menjaga kepertingan moral orang lain urusan moral diri sendiri pun tidak terurus kelibat saja dihadapan tidak kira jantan betino, pelacur atau doll maupun isteri orang semua tibai selepas itu kalau heboh dan pecah tembelang cari jalan salahkan orang lain. Kalau anjing, kalau sudah biasa makan tahi kalau tak makan pun ia tetap akan menghidunya...

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..