Sunday, May 10, 2009

SELAMAT HARI IBU 10 MEI

IBU KASIH SEJATI - SALAM UNTOK IBU.

Kasih sayang ibu tiada ganti. Ibulah segala-galanya, kita selalu menyanyangi dan mengingati ibu tidak kira masa dan ketika.10 mei setiap tahun adalah hari ibu. Hari ini 10 mei salam untok para ibu kasih mu adalah kasih sejati untok anak-anak..."SELAMAT HARI IBU".

Tangan yang menghayun buaian boleh mengoncang dunia. Tangan yang mengasuh, melahirkan pemimpin masa depan. Tangan yang mendidik manusia tentang putih dan hitam kehidupan. Air tangan ibu yang membesarkan anaknya dengan penuh kasih sayang. Buat semua ibu, salam hari ibu. Syurga itu di telapak kaki ibu.

1 comment:

  1. "Tangan yang menghayun buaian boleh menggoncang dunia" Tingginya tanggapan itu terhadap para ibu.. Syurga di bawah telapak kaki ibu..inilah pengikhtirafan bagi seorg ibu didalam islam. Pada dirinya terletak tanggungjwb yg besar dalam mendidik anak2 agar menjadi insan yg berguna pada diri, keluarga, agama dan negara.
    Pada ibu2 sy doakan agar sentiasa ikhlas dalam mendidik anak2. Kepada ibu2 yg terpilih oleh Allah untuk tidak punyai anak.. bersabarlah sesungguhnya hikmah Allah tu melimpah ruah...
    Pakmie, Hari ibu bukan pada 10 mei setiap tahun tapi pada setiap Ahad minggu kedua bulan mei tak kira ianya berapa Mei....hehehehe

    ReplyDelete