Tuesday, February 23, 2010

PEMIMPIN PEMBANGKANG SEMAKIN KELAM KABUT DAN TERTEKAN...

KERANA GAGASAN 1MALAYSIA LIM KIT SIANG PANAS PUNGGONG
Masalah dalaman pembangkang semakin terserlah, gabungan parti dalam pakatan pembangkang terlalu rapuh menyebabkan mereka terlalu sukar untok mengatasi sesuatu masalah yang timbul. Walaupun pemimpin pas banyak bertolak ansur dengan DAP dan juga PKR namun ia tetap tidak dapat menutup sesuatu isu yang timbul. Mereka sudah sedaya upaya cuba menyembunyikan sesuatu kelemahan tetapi apakan daya dikalangan pemimpin mereka juga yang mendedahkan keburukkannya kepada rakyat.

Sekarang rakyat sudah dapat menilai sendiri, selama ini rakyat dijanjikan dengan bulan bintang menyebabkan mereka terpengaruh tetapi setelah lebih setahun pembangkang dapat memerintah beberapa negeri selepas PRU lepas maka rakyat sudah dapat menilai sejauhmana kemampuan pembangkang. Apa yang jelas kepada rakyat masalah dikalangan wakil rakyat mereka tidak habis2 membuat kerenah.

Belum pun habis dengan roadshow liwat Anwar dan minyak royalti Nik Aziz, Kit Siang pula cuba mengalihkan perhatian rakyat dengan melaga-lagakan pemimpin-pemimpin kerajaan. Kit Siang menuduh Timbalan Perdana Menteri TS Muhyiddin Yasin tidak sehaluan dengan gagasan 1Malaysia idea DS Najib. Setelah tidak berjaya memutarbelit rakyat,kini pemimpin pembangkang beralih pula kepada mahu memecahbelah pemimpin kerajaan. Inilah kerja2 jahat pembangkang yang sanggup melakukan apa sahaja asalkan kerajaan UmnoBN tumbang di negara ini.

1 comment:

  1. betul tu tuan. pakatan pembangkang menangis krn pendekatan yg dilaksanakan oeg DS Najib dan TS Muhyiddin.

    ReplyDelete