Wednesday, September 7, 2011

Waris Polis Bukit Kepong Tak Mau Jumpa Mat Sabu

1 comment:

  1. Salam,

    Komen sensasi Mat Sabu adalah bertujuan untuk melakukan perubahan ke atas PAS daripada parti politik Islam supaya berubah kepada parti politik yang berbentuk Malaysia yang neutral dan universal yang disokong oleh orang-orang Melayu.

    Ini adalah tipudaya dan agenda NWO daripada Yahudi. Mat Sabu diberi post no. dua dalam PAS oleh Yahudi melalui agen-agennya seperti polis, militeri dan agensi-agensi yang lain.

    Seandainya PR menang pru ke 13 nanti, semakin dekatlah tercapainya target NWO untuk memurtadkan umat Islam dan juga negara Malaysia untuk kemudiannya dimerdekakan sebagai negara majoriti kafir pada 2065 ini nanti.

    Yahudi merancang untuk mewujudkan sistem dua parti dengan menghapuskan agenda Islam dan Melayu dalam politik Malaysia kita ini nanti.

    Yahudi telah berjaya dalam menghapuskan DEB, meminggirkan bahasa Melayu tetapi memperkasakan bahasa Inggeris, menghapuskan sistem pelajaran yang pro-Melayu, serta Yahudi mengecilkan askar Melayu. Tun Razak dibunuh. Datuk Harun disingkirkan. Kita kini sudah berbalik kepada zaman Tunku Abdul Rahman dahulu - tidak ada apa untuk kita lagi!

    Wahai bangsaku! Jangan ditipu dan diperdaya lagi. Bangkitlah dengan kalimah Laailaahaillallah. Berontaklah terhadap kerajaan demokrasi Malaysia kita ini dan juga berontaklah terhadap UMNO dan PAS dengan Jihad dan Perang.

    Sekian, terima kasih.


    Wan Solehah al-Halbani

    Temerloh, PAHANG DM

    ReplyDelete