Followers

Monday, October 4, 2010

RAKYAT MULAI MUAK "DEMOKRASI TULIN" CIPTAAN ANWAR


Kalau kita dengar ceramah Anwar Ibrahim segala-gala yang jahat adalah Umno. Bila kita dengar ceramah Nik Aziz pula segala-gala yang baik adalah Pas dan bila kita dengar ceramah DAP segala-gala yang adil adalah DAP. Betul ke?

Disebabkan keasyikan mendengar ceramah dari pemimpin2 haprak tersebut sedikit sebanyak telah memberi kesan keputusan pilihanraya PRU12. Melayu terus menjadi ketinggalan bila mengamalkan "politik rugi masa" mudah terpedaya dengan janji2 manis yang ditaburkan melalui ceramah2 yang diadakan.

Bila kita perhatikan apa yang berlaku dalam pemilihan diperingkat cabang PKR yang baru diadakan. Hampir semua tempat menjadi kecoh, perkara yang tidak sepatutnya telah berlaku dalam parti baru yang kononnya memperjuangkan demokrasi tulin tersebut.

Calon timbalan presiden Zaid Ibrahim dipulau siang2 lagi. Azmin Ali bermaharajalela, Nurul Izzah anak Anwar yang baru setahun jagung dalam politik seolah2 melebihi segala2nya berbanding dengan pemimpin lama lain dalam PKR. Perkara ini tidak akan terjadi jika power tidak diberikannya kepadanya. Siapakah dibelakang Nurul? adakah presiden boneka PKR Wan Azizah atau ayahnya Anwar Ibrahim itu fikir2kan lah sendiri. Zaid telah membuat kenyataan dalam blognya bahawa Presiden PKR Azizah adalah boneka Anwar.

Mesyuarat agong tahunan 2010 Cabang Kuala Selangor ahli yang hadir hanya sekadar 90 orang sahaja ini cukup memalukan Anwar Ibrahim. Sesetengah penulis blog pembangkang mulai sedar, kemarahan tidak puas hati bila melihat kenyataan dalam blog mereka. Penulis blog Malaysia Today, Raja Petra mengkritik Anwar Ibrahim dengan janji-janji semasa PRU12 belum lagi ditunaikan dan tidak akan memberi sokongan kepada pembangkang dalam Pilihanraya DUN Galas berikutan kegagalan pembangkang melunas janji2 dalam PRU12 lalu.

2 comments:

mariana said...

aku dah agak dah...sebelum pru13 dah tersungkur le....kalau azmin pondan tu kata ayahanda mahathir tersungkur..engkau belum pru 13 dah tersungkur...sebelum ni pun buntut depan belakang dah tersungkur kat lubang dubur nuar...

baru kau rasa...lepas tu tersungkut kat pintu jamban lemah jantung...kencing manis...

Muhammad Azli Shukri said...

salam, tulisan pak mie saya lihat semakin tajam dan berbekas...

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..