Followers

Monday, March 1, 2010

SALAH SEORANG PENGIKUT WA'ALA PAS YANG BERJAYA NIK AZIZ HASILKAN



Jenis spisis apa kamu ini, golongan inilah juga agaknya yang syok baring atas jalan. Hebat betul kamu..sebab itu wajah kamu boleh masok dalam blog ini. Sikap dan tuturkata kamu sebegini melambangkan hati kamu yang kotor dan jahat. Nama mamat ni Zulkarnain Ismail, seorang yang mengaku ahli dan pejuang PAS. Berasal dari Pasir Tumbuh Kelantan. Beliau menghina pemergian Allahyarhamah Ketua Puteri UMNO Ampang, Saudari Haslinda Mohd Zerain dengan tulisan berikut di laman sosial Facebook:

"Alhamdulilah...ketua putri neraka dari ampang telah kembali ke neraka buat selama-lamanya..."

Kenapa beliau sanggup berkata sedemikian, itu soalan patut ditanya?

1. Sikap Nik Aziz yang keterlaluan dalam menggeluarkan kenyataan terhadap sesama islam dalam Umno
2. Pernah Nik Aziz mengatakan sokong pas masok syurga dan sokong Umno masuk neraka
3. Nik Aziz bercakap seolah beliau dan penyokong beliau sahaja yang betul orang lain semua salah
4. Seolah-olah Nik Aziz dan penyokongnya sahaja yang lebih islam dari orang lain
5. Fatwa-fatwa yang lebih mahu kepada pengaruh politik yang sudah sekian lama diamalkan oleh pemimpin pas
6. Zulkalnain berasa megah berkata sedemikian dan tidak rasa bersalah sedikit pun kerana beliau wa'ala dan menurut apa kata Nik Aziz yang juga seorang Tok Guru dan ulamak
7. Nik Aziz juga mulut celupar, apa salahnya beliau mengikut jejak Nik Aziz
8. Nik Aziz mendahului mahkamah dalam kes liwat Anwar dengan mengatakan Anwar tidak bersalah semua itu kerja jahat Umno
9. Zulkarnain mendahului mahkamah Allah sebab beliau yakin beliau akan masok syurga sebab menyokong pas
10. Zulkarnain mungkin terpengaruh dengan ajaran sesat yang menyokong pas
11. Anda fikir-fikirlah sendiri...

Apa-apa pun tabik springg kepada Tok Guru selaku Ulama dan MB kerana bukan setakat beliau sahaja pemegang kunci syurga. Anak buah pun sudah terikut-ikut menentukan siapa yang boleh masuk syurga dan neraka. Adakah ini juga salah dan angkara kerja jahat Umno? Nauzubillahhiminzalik...minta saudara bertaubat lah sebelum terlambat!

5 comments:

Tinta Emas said...

inilah hasil tarbiah pas selama ini. buruk akhlak.

mereka masih percaya nik aziz itu maksum dan memegang kunci syorga

wanbaki said...

hang bagi tau kat keluarga arwah saman ja mamat ni...

abuateif said...

aku tak fk si zulkarnain ni orang pas...dia ni orang umno yang ngaku pas utk burukkan pas n tok guru...semua ni adalah taktik kuno umno orang boleh baca...udah2 la tu

rahimi said...

Syabas lahirlah lagi klon nik aziz hasil dari wardah perjuangannya yg sonsang.
Inikah sifat orang islam yg mulia hingga sanggup mengeluarkan kata2 keji dan nista pada seorang saudara islam yg telah kembali kerahmatullah.
Aku malu bila mengetahui ayat ini keluar dari seorang manusia yg konon partinya adalah pembawa panji2 islam.
Apa nak dikata KALAU BAPAK DAH KENCING BERDIRI ANAK MESTILAH KENCING BERLARI.
Tahniah TGNA kerana anda telah melahirkan seorang manusia yg 'beradap','bersopan' dan mempunyai 'mukjizat' seperti TGNA sebab dapat tahu siapa yg boleh masuk syurga atau neraka.

KUNTONG said...

Dulu saya minat juga pas ni, tapi bila tengok fe'el depa dan kata-kata maki hamun...saya terasa takut nak teruskan... apa nak jadi ni.....

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..