Followers

Sunday, May 2, 2010

BURUKNYA POLITIK PAS

Syed Azidi sahut cabaran Dewan Pemuda Pas

KOTA BHARU 30 April - Penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz bersedia menyahut cabaran Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari untuk mendedahkan individu yang memberikan wang lebih RM 4juta untuk menjalankan operasi gerak saraf bagi memburukkan kepimpinan, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Beliau yang merupakan penulis blog Kickdefella bagaimanapun berkata, pendedahan tersebut tidak perlu dilakukan secara terburu-buru dan bila tiba masanya beliau akan dedahkan kesemuanya.

Bekas Pegawai Perhubungan Awam Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) turut menempelak Ahmad Fadhli yang juga Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan kerana membuat kenyataan mendahului kepimpinan parti tersebut.

"Saya menanti Setiausaha Akhbar Menteri Besar membawa isu ini kepada 'pimpinan parti' dan jika 'pimpinan parti' bersependapat dengan beliau bahawa saya perlu dedahkan nama individu-individu tersebut, diharap Setiausaha Akhbar Menteri Besar akan dapat membuat pengumumannya.

"Isu pokok di sini ialah golongan ini mempertikaikan sumbangan saya selepas tiga tahun berkhidmat dengan kerajaan Kelantan dan saya akan dedahkan siapa yang memberi dan bagaimana wang ini digunakan apabila tiba masanya nanti," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Ahmad Fadhli yang memintanya supaya membuat pendedahan siapa penyumbang peruntukan menjalankan operasi gerak saraf untuk melemahkan kepimpinan bekas Perdana Menteri itu.

Sebelum ini, blogger tersebut mengakui menerima peruntukan sebanyak RM4 juta untuk melakukan operasi gerak saraf tersebut seterusnya mempermudahkan bagi Pas menewaskan Barisan Nasional (BN) di Kelantan.

Bagaimanapun Kerajaan Pas Kelantan sehingga sekarang tidak memberikan sebarang kenyataan berhubung dakwaan itu malah Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat enggan mengulas ketika ditemui media semalam.

Operasi tersebut dipercayai dilakukan oleh Syed Azidi melalui sebuah syarikat, Global Media Channel (GMC) Sdn. Bhd. yang diterajui beberapa pemimpin Pas termasuk sayap parti tersebut.

Syed Azidi dalam tulisan terbarunya hari ini turut membidas sebuah blog, Tulang Besi yang menyatakan beliau dibela oleh pihak tertentu.

"Saya telah didakwa sebagai Spy Mahathir, Agen UMNO, Ketua Task Force 13, Agen CIA, FBI dan Mossad.

''Setidak-tidaknya, kemukakan hitam putihnya. Saya pasti ramai yang ingin melihat buktinya. Saya pun sama. Hendak juga saya tuntut gaji dan elaun dari 'majikan' saya itu," katanya.

Sementara itu, Syed Azidi berkata, beliau belum bersedia menemui Abdullah dalam masa terdekat kerana bimbang akan menimbulkan perspektif negatif.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada Pak Lah tetapi saya belum bersedia bertemu beliau, dalam Islam kita perlu menghindari perkara yang boleh menimbulkan fitnah disebabkan itu saya mengambil keputusan ini.

"Masanya tidak sesuai sekarang, jika saya bertemu dengannya orang mungkin akan mengatakan saya dibayar oleh beliau dan macam-macam fitnah lagi akan timbul, jadi saya tidak mahu perkara ini timbul," jelasnya.

No comments:

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...



FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..