Followers

Monday, June 29, 2009

KEEGOAN NIK AZIZ DIHUJUNG SENJA

KELANTAN PERATUS PENGINDAP AID TERTINGGI DI NEGARA

Sudah sekian lama pas memerintah Kelantan, 19th sudah berlalu. Tiada apa-apa perkembangan yang baik samada dari segi pembangunan ekonomi. atau soaial. Apa yang dilaung-laungkan oleh Nik Aziz selama ini bahawa Kelantan adalah sebuah negeri yang maju,rakyat hidup dalam keadaan aman adalah karut.


"Apa yang dia buat. Semua apa yang ada itu hasil usaha yang dibuat Kerajaan Pusat. Apa yang PAS tahu buat fitnah dan burukkan pemimpin Umno semata-mata"

Fitnah Nik Aziz terhadap Umno semasa pengistiharan calon Pas di PRK Manik Urai.

“Hendak sebut apa lagi kerana Umno benar-benar memisahkan agama dan politik. Umno buat kerja tidak serupa dengan kehendak Nabi Muhammad s.a.w.”

“Tidakkah komunis juga tidak percaya kepada agama. Begitu juga dengan Umno yang menolak agama. Tidakkah perumpamaan itu hampir serupa. Serupa satu pun sudah cukup"

Mursyidul Am PAs mengulas tindakan Pergerakan Pemuda Umno Kelantan membuat laporan polis terhadapnya berhubung kenyataannya yang menyamakan Umno seperti ajaran sesat Ayah Pin dan komunis.

Laporan tersebut dibuat Ketua Pemuda Umno negeri, Anuar Safian di Balai Polis Kota Bharu kelmarin.

Nik Aziz berkata, sekiranya salah satu daripada ciri-ciri yang ada pada komunis iaitu tidak mempercayai agama sudah ada pada Umno, maka tidak salah menyamakan mereka dengan komunis.

PaKMie : Siapa yang lebih komunis Umno atau Pas?

ArissG

6 comments:

Rantong said...

Salam ziarah. Blog yang menarik.

View Profile: Rantong™

geefadzli said...

Salam,,,

PR yg mcm rojak tidak pernah mahukn negara Islam..Menentang dan menghina Demokrasi..Anwar yg berfikiran Liberal..suka merusuh dan memberontak secara ganas...Sapa lah yg lebih komunis??? Ade ker nasiolis & komunis tu Nik Aziz ckp sama..apa tk bace buku ker Nik Aziz niiii

TokMudim said...

Dmubfcuk Geefadzli

Provokasi PAS supaya TGNA dicaci /dimaki/ dikutuk/dihina oleh UMNO nampaknya semakin menjadi menjelang PRK M/U.

UMNO tidak pernah belajar dari sejarah, bodoh dulu, kini dan selamanya bodoh.Macamane nak menang PRK kat Kelantan.

Bodoh Punya Melayu.

geefadzli said...

Salam..

Tok mudim ni keling agaknya tk reti bagi salam..Ini bukan provokasi..tp hukum karma..duk suka maki org..hina & kafirkan umno, skrg kene balik kat batang hidung sendiri..hanya org melayu bodoh cam ko jew yg duk sibuk dgn PRK. Cam mane nak menang PRU kat M'sia..setakat PRK kelantan tu ko simpan je lah 10 tahun lagi

TokMudim said...

Dmubfcuk (salam khas utk hang ) Geefadzli

Aku minta maaf memang aku bodoh.

Kalau UMNO menang di PRK M/U, tambah ceria senario politik di Malaysia , ni asyik kalah aje...dah 4-0. Kalau kalah lagi di M/U , UMNO kena tutup kedai, bukak parti baru.

Nak menang UMNO kena tukar strategi, kena faham pemikiran orang Kelantan. Memaki TGNA tidak akan menambah undi kepada UMNO.

By hook or by crook UMNO mesti menang untuk survival politik. Buat le apa yang patut....

Bodoh Punya UMNO

geefadzli said...

Salam..

Kalau setakat menang dgn kosongkan kerusi sendiri..suruh Anwar simpan dalam laci jew.. Strategi mcm taik.. try dulu rampas kawasan BN.. baru leh cakap besar.. Mejoriti undi penanti pun merosot hampir seribu.. Perasan lagi tu nk sebut pasal menambah undi..PRK M/U, Kalau merosot teruk..alamatnya kene cuci bontot cina lah lepas ni PR..

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..