Followers

Tuesday, August 18, 2009

KERJA PALING GILA MENJELANG PRK PERMATANG PASIR : HERO TAMIL MENAMPAR PASUKAN KESELAMATAN




Ahli Parlimen PKR Padang Serai, Kedah, N. Gobalakrishnan pagi Selasa didakwa di Mahkamah Majistret Bukit Mertajam kerana menghalang tugas polis semasa penamaan calon pilihanraya kecil Permatang Pasir pagi Isnin. Dalam kejadian di depan IKBN, Kubang Semang pada kira-kira jam 11 pagi itu dia antara lain telah menampar seorang anggota polis. Kesnya akan didengar pada 28 September ini. Dia dibebaskan dengan ikat jamin RM2,000.
Ulasan...
Blogger YANG GAMBI said...

Salam,

Macam mana tak berani tampar Polis, kan dia ada sokongan dari genster, kongsi gelap dan samseng-samseng kat Selangor.

Bos dia Khalid pun dah berani warning SPRM ........

Apa lagi paria ni naik minyak la dia...

August 18, 2009 11:44 PM

Blogger Bro Jinggo said...

DALAM PAKATAN MCM2 ADA, KAKI BELAKANG ADA, KAKI KANGKANG ADA, KAKI PUKUL ADA, MCM2 ADA PAK MIE...

SAHABAT

Perkataan 'united' bermaksud bersatu dalam Bahasa Melayu manakala 'bersatu' yang sudah jelas tercatat dalam nama rasmi pertubuhan itu sudah memberi tafsiran amat nyata bahawa tiada puak-puak atau kumpulan-kumpulan sebaliknya semua ahli UMNO adalah satu. Tetapi situasi yang telah tergambar pada parti UMNO kini adalah berpecahan yang wujud akibat tidak sekata, ego yang tinggi, lupa diri dan terlalu mengagungkan habuan. Dengan sebab perpecahan itu, maka tidak dapat dinafikan bahawa ia melemahkan sesebuah intitusi itu seperti kata pepatah Melayu, bersatu teguh, bercerai akan menjadi lemah dan seterusnya roboh.

Oleh dengan itu bangkitlah bangsaku...genggam terus warisan pusaka itu. Katakan pada mereka ianya dijulang bukan untuk mencetuskan bencana tetapi ianya sebagai pembakar semangat kepada anak bangsa kita kerana dulukala itulah yang digunakan oleh nenek moyang kita dalam memperkasakan bangsa tetapi hari ini segala apa yang ada bukan bererti membuatkan kita lupa pada asal usul kehebatan bangsa.

Salam Perjuangan

August 19, 2009 5:38 AM

Blogger Muhammad Azli Shukri said...

salam Pak Mie, sama-sama kita menegakkan kebenaran, InsyaAllah.

August 19, 2009 5:30 PM

Delete

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Macam mana tak berani tampar Polis, kan dia ada sokongan dari genster, kongsi gelap dan samseng-samseng kat Selangor.

Bos dia Khalid pun dah berani warning SPRM ........

Apa lagi paria ni naik minyak la dia...

Bro Jinggo said...

DALAM PAKATAN MCM2 ADA, KAKI BELAKANG ADA, KAKI KANGKANG ADA, KAKI PUKUL ADA, MCM2 ADA PAK MIE...

SAHABAT

Perkataan 'united' bermaksud bersatu dalam Bahasa Melayu manakala 'bersatu' yang sudah jelas tercatat dalam nama rasmi pertubuhan itu sudah memberi tafsiran amat nyata bahawa tiada puak-puak atau kumpulan-kumpulan sebaliknya semua ahli UMNO adalah satu. Tetapi situasi yang telah tergambar pada parti UMNO kini adalah berpecahan yang wujud akibat tidak sekata, ego yang tinggi, lupa diri dan terlalu mengagungkan habuan. Dengan sebab perpecahan itu, maka tidak dapat dinafikan bahawa ia melemahkan sesebuah intitusi itu seperti kata pepatah Melayu, bersatu teguh, bercerai akan menjadi lemah dan seterusnya roboh.

Oleh dengan itu bangkitlah bangsaku...genggam terus warisan pusaka itu. Katakan pada mereka ianya dijulang bukan untuk mencetuskan bencana tetapi ianya sebagai pembakar semangat kepada anak bangsa kita kerana dulukala itulah yang digunakan oleh nenek moyang kita dalam memperkasakan bangsa tetapi hari ini segala apa yang ada bukan bererti membuatkan kita lupa pada asal usul kehebatan bangsa.

Salam Perjuangan

Muhammad Azli Shukri said...

salam Pak Mie, sama-sama kita menegakkan kebenaran, InsyaAllah.

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..