Followers

Wednesday, February 10, 2010

NIK AZIZ BERSELINDONG DISEBALIK LAPORAN POLIS


KAFIR MENGKAFIR, KEBENARAN KALIMAH ALLAH, PENULIS SHIT DAN DOA PECAH PERUT LEBIH AZAB...JEFFRYDAMIEN SEKADAR PENULIS BLOG JALANAN BEBASKAN BELIAU...!!!

Fotosalindari :http://pinkturtke2.wordpress.com/2009/04/01/18236/

Dalam kesibukan penulis blog pro pembangkang memfitnah Umno dan Kerajaan tiba2 laporan polis dibuat terhadap Blogger
http:Jeffrydamien09.blogspot.com yang hanya sekeping foto yang mempunyai perlbagai maksud tersirat. Banyak lagi kata2 nista, caci maki dan hina dina di gerbang alam maya dan pemulisan nyata tidak diambil tindakan dan terlepas pandang. Adilkah laporan bertulis yang dibuat oleh pemimpin Pas terhadap Jeffry dengan berpandangan sebelah mata itu?sikap hipokrit pemimpim pembangkang yang hanya nampak kesilapan pihak lain dalam kandang sendiri bergelombang dengan fitnah tidak nampak!

Sikap yang tidak frofesinal ini seolah2 cuba berselindung dari melakukan kejahatan sendiri. Kesalahan Jeffry tidaklah sebesar mana jika dibanding dengan kenyataan Nik Aziz memburukkan sesama islam dalam Umno. Mempermainkan kalimah Allah dengan menyokong pihak gereja menggunakan kalimah tersebut. Menuduh pemimpin dan penyokong Umno kapir dan pergi jahanam sama Umno. Mengatakan kepada Tun Mahadhir maha firaun dan sanggup mendoakan pemimpin kerajaan yang diketuai oleh DS Najib sehingga pecah perut. Nik Aziz cakap tidak serupa bikin menyebabkan umat islam di negara ini menjadi keliru dan berpecah sama sendiri. Kesan daripada itulah lahirnya penulis2 blog yang liar apabila situasi begini berlaku tuduh menuduh hentam menghentam dalam penulisan terus berlaku dan Jeffry menjadi mangsa keadaan tersebut. Sikap Nik Aziz membuat laporan terhadap Jeffry hanya boleh memberi lebih keseronokan kepada penulis blog pembangkang menghentam kerajaan tidak lebih dari itu. Salahkah kita mempertahankan maruah pemimpin negara yang telah banyak berjasa kepada kita? Pendekatan islam pas mengikut rentak dan acuan pemimpinnya. Kalau pemimpinnya melakukan sesuatu semuanya elok. Apa tidaknya sudah sekian lama penulis blog yang pro pas membuat fitnah kepada pemimpin Umno dan diakui sendiri oleh Nik Abduh tetapi tidak diambil perhatian oleh pemimpin pas lain khasnya Nik Aziz. Peranan penulis blog sebegini lah yang telah menyumbang kejayaan kepada Nik Aziz dan pembangkang dalam PRU12 dimana pembankang dapat memerintah 5 negeri.

Sikap cakap terlau mudah dan payah nak lakukan yang lebih kepada suka mengkritik dan memfitnah pemimpim kerajaan disambut dengan baik oleh penulis blog anti kerajaan seumpama ayam mendapat ubi. Penulis blog Pro pembangkang sudah menjadi zombies kepada pemimpin mereka. Nik Aziz pernah berkata dengan syaitan pun boleh berkawan asalkan dapat menjatuhkan kerajaan Umno, Tuhan pun samseng dan carut mencarut pun dibolehkan sebab Tuhan sendiri pun mencarut. Tetapi sayangnya apabila Jeffry melakar sekeping gambar seperti itu terus membuat repot polis hehe... Ramai ulamak dan ilmuan islam di negara ini , tetapi mereka tidak bersikap seperti Nik Aziz. Mungkinkah Nik Aziz terlebih ulama dari para ulamak yang ada walalahuallam... apa yang kita tahu beliau seorang ahli politik yang mabuk kepada kuasa. Sikap dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih tidak boleh terima pulangan paku buah keras dari penulis blog jalanan tersebut apabila terkena batang hidung sendiri.

Dari dahulu lagi Pemimpin Umno dicaci dihina dengan pelbagai cara oleh pembangkang. Di zaman Tun Mahadhir, dizaman Pak Lah sekarang pula DS Najib. Pemimpim kerajaan tidak pernah membuat tindakan keatas penulis blog pro pembangkang yang terangan suka memfitnah.

Keputusan mahkamah membenarkan gereja menggunakan kalimah Allah boleh berdemo, maka berhubung dengan keputusan yang memberikan hak kepada Zambry sebagai MB Perak yang sah juga boleh berdemo. Dari kenyataan begini masih patutkah lagi kita menghormati Nik Aziz?
Nik Aziz sendiri pernah mengatakan, kita dibolehkan membuat jahat kepada sesaorang jika sesaorang itu membuat jahat kepada kita.

Ada orang bertanyakan kepada Pakmie, bolehkan kita percaya lagi atas cadangan Nik Aziz mahu duduk semeja dengan Umno. Kalau Umno bersedia menerima apa sahaja kenyataan dari Nik Aziz terimalah cadangan itu. Nik Aziz pernah berkata sampai bila pun beliau dendam kepada Umno. Nik Aziz tetap menyalahkan Umno kerana gagal menyatupadukan umat islam di negara ini. Umno juga bersikap islam liberal tidak mengikut islam sebenar. Apa yang ingin pas lakukan Umno menghalang. Katanya pas lah memperjuangkan islam sebenar di negara ini.


1 comment:

Anak Lenggong said...

Orang tua ni dah poning sebab banyak sangat isu keluarga dan kekecohan yang bakal memecah belahkan perpaduan diantara PAS,DAP dan PKR..Dia tidak menjangkakan bahawa bloggers yang memihak kepada kerajaan terlalu ramai dan dapat menghidu dan membongkarkan segala kejadian dan perkara yang selama ini disorok dibawah tikar..so untuk menakutkan bloggres ni dia malapurkan kejadian lakaran potretnya oleh bro Jeff kepada polis...bila keadaan diperlukan boleh pulak dia percaya kepada polis dan badan kehakiman yang selama ini dicercanya.

Sudah..lah mangkok berayun ooiii...sifat hipokrik golongan kalian tak payah nak disorok..orang sudah tau..selama ini golongan ko yang memenuhi ruangan harakah dengan fitnah dan caci nesta takde pun orang heran..dan siapakah yang mula memainkan pena blogger untuk mamaparkan gambar dan maki hamun kepada pihak kerajaan..blogger upahan kalian yang mulakan..tetapi pabila rakyat mulai sedar dengan permainan kotor dan munafik puak ko lalu dengan rela hati membalas balik kritikan dan memaparkan keburukan puak ko..ko nak melenting pulak...
Apa ko ingat golongan takut sangat ke...sekarang perang baru sahaja bermula dan ko serta puak ko hadapi dan jilat lah kembali ludah yang telah ko ludah kepada puak2 ini...so kepada blogger yang sayang kan agama..bangsa dan negara..teruskan lah usaha murni kalian..kita tengok sape yang kena..

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..