Followers

Monday, April 6, 2009

KEDUDUKAN KEKUATAN PARTI DAN PERISTIWA DISAAT AKHIR TAMAT TEMPUH MENGEMPEN DI BKT GANTANG DAN BKT SELAMBAU.


Bkt Gantang

Tiga jam lagi untok tempoh tamat kempen undi di ketiga2 PRK. Sudah tentu pelbagai perkara berlaku disaat akhir untuk menentukan kemenagan mana-mana parti yang bertanding.

Pagi tadi jam 10 Tun Mahadir PM ke 4 menghadiri majlis BN/umno di Simpang Bkt Gantang. Kehadiran hadiri yang begitu ramai dalam majlis itu menandakan Tun tetap menjadi simbol kekuatan Umno/BN. Tun terus mengajak rakyat memberi sokongan kepada parti keramat umno dengan mengajak seluruh pengundi di Bkt Gantang memilih Umno dihari pengundian pada pagi esok.

Negara aman tiada sebab para pengundi memberi kepercayaan kpd parti lain(Pas) yang belum pasti kewibawaannya. UmnoBN telah berjaya menrealisasikan seluruh kaum yg ada di negara ini dengan baik tanpa ada prajudis antara satu sama lain yang sudah pun sekian lama. Kempimpinan DSN mampu membawa negara ini dengan lebih cemerlang jika diberi kepercayaan oleh rakyat. DSN juga berjaya meletakkan politik umno ketahap yang lebih baik selepas ini. Kerajaan UmnoBN berjaya membawa ekonomi negara ini dengan baik dan DSN akan meneruskannya. Sikap tolenransi yang baik antara BN berjaya merapatkan lagi hubungan semua kaum di negara ini.

Bkt Selambau.

Dalam majlis di IKM Sg Petani petang tadi Tun mengajak semua rakyat bersatu kembali menyokong kerajaan UmnoBN walaupun dalam PRU12 lepas menyokong pembangkang. Rakyat yang berbilang kaum di negara ini tidak mudah untuk Pembangkang mentadbirnya tidak seperti apa yang dilaung2 kan oleh parti pembangkang selama ini. Umno sudah pun terbukti lebih 50th berjaya memerintah dan byk nikmat yang diberi kerajaan kepada rakyat dan ianya perlu dipertahankan. Sebelum ini rakyat telah bijak memilih kerajaan dengan memberi kepercayaan kepada umnobn selama ini membolehkan kerajaan sekarang memerintah. Sifat dendam, marah dan diri kecewa dengan memilih pembangkang ia amat merugikan diri sendiri dan negara dan akhirnya kita sendiri yang akan menanggong kesannya.

Berita tambahan terkini

Abang kandong calon Pas Nizar Mohd Radzi Jamaluddin bercakap dalam satu majlis mengajak seluruh pengundi Bkt gantang menyokong UmnoBN pagi esok. UmnoBN sahaja mampu memimpin negara ini. Pas hanya parti yang mempunyai agenda tertentu tidak boleh mentadbir jika diberi mandat, tidak seperti UmnoBN yang sudah pun sekian lama dan terbukti memerintah negara ini dan berjasa. Mohd Radzi juga mengajak pengundi supaya memberi undi kepada En Ismail Sufian yang ternyata kewibawaannya berbanding Nizar.

Apa kata calon Bebas Osman dan Jamalluddin?

Mengajak seluruh pengundi Bkt Gantang memberi kepercayaan kepada calon Umno En Ismail Sufian. Ternyata UmnoBN lah parti yang berjuang untok rakyat. Beliau berkata walaupun ia calon bebas ia tetap menyokong dasar-dasar UmnoBN yang ternyata lebih baik dan mampu dari Pembangkang yang lebih kepada perjuangan peribadi. Mana-mana pengundi bebas hendaklah memberi undi kepada Umno untuk mempastikan BN menang.

Pewaris saman Pengerusi DAP

Pengerusi DAP Ngeh mempergunakan ayat Al-Quraan dalam satu majlis sabtu lalu. Orang yang sudah jelas tidak mahu menerima Islam dan tidak boleh menerima ajaran al-quraan lebih banyak kepada mahu mempersendakan al-quraan untok tujuan tertentu.

Mufti Perak juga kesal dengan tindakan yang dimainkan DAP yang lebih kepada mempersendakan ayat al-quraan yang tidak tahu secara jelas maksudnya. Kerana kepertingan tertentu DAP sanggup membuat tindakan demikian ekoran pakatan bersama Pas.

Bkt Selambau - Lebih 1000 penduduk Sg Tukang yang mendiami sejak tahun 1965 akan mendapat rumah baru ditanah sendiri. Kerajaan Pusat membeli tanah seluas 2.4 hakter dengan harga 2juta untuk tujuan dimajukan. Untok tujuan itu mandat diberikan kepada Koperasi dan Lembaga Wilayah Kedah. Pengistiharan itu dibuat dalam satu majlis makan malam yang dianjur sendiri oleh kaum Cina yang jumlah begitu ramai melebihi 2 ribu orang.

5 Ketua Bahagian PKR Kedah istihar keluar parti pukul 7 ptg tadi - Bhg Jerlun, Pendang. Silk, Baling. Katanya Perjuangan sebenar PKR Anwar Ibrahim adalah lebih kepada perjuangan agenda peribadinya bukan untok rakyat. Tiada apa-apa yang telah PKR lakukan untuk rakyat yang sudah sekian lama menyokong parti itu katanya.

Kejahatan yang benar-benar jahat dilakukan oleh Pas

Dulu Pas kata kepada Tun Mahadir Maha firaun menjelang pilihanraya. Pemerintahan Mahadirisme yang kejam dan zalim. Hari ini Pas pula sanggup mencemar calon Umno di Bkt Gantang dengan membuat SUPER INPOSE terhadap calon Umno En Ismail Sufian dengan wanita. Kalau di PRK Kuala Terengganu tempuhari Pas mengada-gadakan isu Calon Umno berkaraoke dengan seorang wanita. MB Perak Dr Zambry menganggap tindakan mencemar calon Umno disaat akhir begini adalah perkara biasa dan suatu tindakan yang sejahat-jahatnya dilakukan oleh Pas.

PaKMie : Nampaknya kerana Mahadirisme lah negara ini sampai ketahap ini. Pas ternyata jahat dalam berpolitik. Sanggup melakukan apa sahaja kerana mahu kuasa politik. Maha Firaun di kata oleh Nik Aziz suatu ketika dahulu kepada Tun Mahadir ternyata makan dirinya sendiri sekarang.Super inpose yang di reka oleh Pas terhadap calon Umno En Ismail Sufian, membenarkan dengan sewenang-wenang penggunaan ayat al-quraan oleh Pas kepada DAP dalam satu majlis sudah semakin jelas Pas sekarang sebuah parti merusakkan dan memecahbelahkan umat islam di negara ini. Para pengundi di Bkt Gantang khasnya harus berfikir semasak-masaknya sebelum memberi undi kepada parti tersebut.

Jangan lupa tunggu laporan seterusnya...BPN tetap membongkar rashia-rashia Pembangkang untok menggelak dari rakyat terkeliru. Sama-samalah kita perkuatkan UmnoBN demi Ugama, Bangsa dan
Negara.

4 comments:

Ex-UMNO said...

Muslim yang beriman akan menolak UMNO yang terang dan nyata menghalalkan RASUAH.

Adalah berdosa jika bersubahat dengan UMNO yang menghalalkan RASUAH.


PAU 2008 yang baru lepas telah membuktikan UMNO 100% RASUAH

pedu said...
This comment has been removed by the author.
pedu said...

Dalam bolasepak,kalau pasukan lawan dah ketinggalan,kena kad merah dan susah nak jaringkan gol sbb penjaga gol terlalu bagus,pasukan lawan mula main kotor;tarik seluar,'tackle' player takdak bola,carik gaduh dgn player..lepas tu kalau dah kalah,mula la salahkan referee..

Parpu Kari said...

AKU TENGAH BERKEMAS DAN NAK PINDAH KE BATANG AI, SARAWAK MALAM INI JUGAK. BODOH LAH HANG PAKMIE, MASIH TAK S3EDAR DIRI. MAI IKUT AKU ISI BORANG MASUK PR.

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..