Followers

Wednesday, September 16, 2009

SEJARAH 16 SEPTEMBER DICEMARI DENGAN PEMBOHONGAN ANWAR MENJADI PERDANA MENTERI

Nasib baik kewarasan masih ada, kalau tidak seluruh rakyat Malaysia ditipu oleh Anwar. Dalam pada itu ada juga dikalangan pemimpin pembangkang yang bangan mempercayai dan mempertahankan kesahihan perkara ini akan berlaku. Hari ini16 september tercatit dua sejarah negara pertama tertubuhnya negara Malaysia dan kedua kerja pembohongan Anwar tahap cipan menjadi menjadi tarikh keramat penabalan Anwar menjadi Perdana Menteri ke 6 negara ini. Tarikh penubuhan Malaysia ini dicemari oleh Anwar sebagai tarikh jatuhnya kerajaan BN pimpinan Pak Lah dan tertabalnya Anwar sebagai simbol homosex menjadi PM di negara ini.

Tarikh 16 september iaitu tahun lepas adalah hari dan saat menunggu akan berlakunya satu peristiwa yang amat bersejarah bagi negara, kerana dihari inilah Anwar menyatakan bahawa PR akan mengambilalih pemerintahan dalam negara ini, kononnya beliau sudah berjaya membawa lebih 30 orang wakil rakyat BN berpaling tadah menyokong mereka. Angkoh dan sombongnya dikalangan penyokong beliau dikala itu tidak boleh digambarkan perumpamaan seperti kera mendapat bunga, habis semua disanggah tidak kira siapa asal sahaja mempertikaikan perkara tersebut.

Pembohongan yang menjijik dan memalukan dan kerja paling gila ini kini sudah setahun berlalu namun ianya tetap menjadi ingatan kepada rakyat negara ini sampai bila-bila. Pemimpin pembangkang masa itu, khasnya kumpulan erdogan didalam Pas yang diketuai oleh Hussam Musa dan Nik Aziz benar2 yakin perkara ini akan berlaku. Mustafa Ali yang membuat kenyataan tidak mungkin ianya berlaku ditentang habis-habisan dan dikeji seolah-olah macam orang mabuk tuak oleh kumpulan yang bergelar erdogan ini. Cita-cita kumpulan erdogan ini sebenarnya mahu membarisi kempimpinan negara jika Anwar berjaya menjadi PM. Sebenarnya angan2 ini lah yang membuatkan mat jenin terpaksa mengalah iaitu Haji Hadi.

Anwar tidak boleh jadi PM"
"Jangan jadikan Anwar sebagai PM"
"Dia (Anwar) tak layak (jadi PM)"Anwar hanya layak menjadi PM Israel...

Dr. M menilai terlalu lama.. Dia tahu siapa Anwar.

Pemimpin2 PR yang menyokong September 16 semua menyanggah kenyataan Tun Mahathir tersebut.

Sekarang makin terserlah pembohongan dan kejahatan Anwar kepada kaum melayu di negara ini. Anwar dan Nik Aziz bersetuju memberi ruang dan bersepakat mengalu-alukan orang-orang melayu menyertai parti DAP yang terangan menentang dasar-dasar kepertingan melayu dan islam di negara ini. Anugerah utama negara "ketogeri pengkianat dan pembohongan" sudah tentu menjadi milik Anwar jika ianya dipertandingkan. Ketogeri mulut celupar jatuh kepada Nik Aziz.


4 comments:

bolos49 said...

hek eleh..anwar baru aje nak bikin gempaq tpi 'gege' seluruh negara..tu bru sket..Strategi 2 penting shabatku..kurang2 wlwpun xjadi tuka krajaan..tpi harga minyak turun!Enjoy!!

ANwAr aspirasi seluruh rakyat malaysia..tak mcm UMNO parti FASIS!!

Anonymous said...

bolos49
agak nya Anwar pun pernah BOLOS kat jubur kau tak ..... tu pasal lah kau ni enjoy sangat ..... tolol otak mati punya bangsat !!!!!!!!!!

Anonymous said...

JIKA PEMIMPIN BERTAQWA

APABILA pemimpin yang berkuasa itu
mempunyai sifat taqwa yang tinggi
Maka Tuhan pun membantu dengan mengalirkan
rahmat dan berkat-Nya kepadanya
Dari berkat itu melimpah dan mengalir
ke seluruh rakyat di dalam negara
Maka Tuhan pun campur tangan
ikut mengawal dan menjaga
Dimurahkan rezeki
maka jadilah negara makmur, rakyat mewah
Pintu hati manusia pun tertutup
untuk melakukan jenayah
Maka berlakulah keselamatan dan keamanan
di merata negara
Kebimbangan dan ketakutan pun hilang
Tuhan masukkan di dalam hati manusia
malu hendak membuat maksiat
Maka bersihlah negara dari sebarang kemungkaran
Mata selamat, hati tidak ternoda, iman tidak tercacat
Kelihatan manusia penuh tawadhuk, malu
bermaruah dan berdisiplin
Berkasih sayang sesama manusia
bekerjasama dan hormat-menghormati
Bertolak ansur, simpati
mengutamakan orang lain dan harmoni
Tidak ada orang miskin yang terbiar
Tidak ada orang sakit yang terlantar
yang tidak diambil peduli
Tidak ada orang kaya yang tamak dan bakhil
Masing-masing menjadi pemurah
seronok berkhidmat kepada orang yang susah
Di mana-mana dan ke mana sahaja perempuan pergi
tidak ada yang akan menodai
Barang yang tercicir dijumpa kembali
atau akan dikembalikan semula kepada yang empunya
Orang-orang yang bermusafir
berebut-rebut untuk dijadikan tetamu
Di mana-mana sahaja kelihatan Tuhan itu dibesarkan
dan disembah orang
Syariat diamalkan orang
akhlak ibarat bunga yang indah di dalam kehidupan
Syiar Islam itu kelihatan di mana-mana sahaja
Alangkah indahnya hidup ini
kerana adanya pemimpin yang bertaqwa
Dengan sebabnyalah
seluruh rakyat mendapat rahmat dan berkat
Dengan sebab pemimpin itulah
rakyat dibantu dan diberi rezeki

(SAJAK DIPETIK DARI SYEIKH ASHAARI MUHAMMAD)

AMNOBODO said...

kureng2 nyer..aNwaR bikin geMPak nak aMik alih pemerintahan neGara...tapi...geNg UMno bikin geMPak nak amikaliH takat leVel neGeri seLangor jer...huhuh...konon2..3 orang aDUN nak loMPat...dah dekat nak raYer aiDuLpitri pon tak jadik2 tuh...huhuhuh..piiraHhhh...

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..