Followers

Thursday, October 29, 2009

KES LIWAT ANWAR : ADUN PAKATAN PERTAMA KELUAR PARTI

KENAPA TIDAK TERJADI WAKIL RAKYAT PAS BERTINDAK KELUAR PARTI?
Apa sudah berlaku kepada PKR, sudah empat ADUN PKR melompat parti. ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah berkata kes liwat yang membabitkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah antara sebab beliau keluar PKR. Beliau menjadi lebih syak terhadap Anwar yang menurutnya sengaja melengah-lengahkan perbicaraan dan enggan pula menjelaskan perkara itu kepada ahli-ahli parti. Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang juga isteri Anwar, juga enggan untuk menjelaskan mengenai dakwaan liwat tersebut.

Badrul hari ini mengumumkan bahawa beliau keluar PKR dan menjadi ADUN bebas yang 'mesra' BN.

Badrul merupakan wakil rakyat Selangor selepas dua di Perak awal tahun ini dan seorang di Kedah pada Ogos tahun lalu meninggalkan PKR. Jumlah keseluruhan wakil rakyat keluar pakatan setakat hari ini adalah lima orang termasuk seorang wakil rakyat DAP di Perak. Tidakkah anda terlintas difikiran saudara, parti yang paling kontrovesi dalam pakatan rakyat adalah pas. Percangahan antara pemimpin mereka dalam soal isu kerajaan perpaduan menyebabkan parti itu bergelombang dengan masalah. Isu kerajaan perpaduan Umno-pas tiada garis penamat walaupun suatu masa dahulu kes ini sudah ditutup buku. Kenapa wakil-wakil rakyat pas tidak lompat sahaja keluar dari parti yang bergelombang dengan msalah itu?

Nanti suatu masa, insyaAllah jika keadaan mengizinkan Pakmie akan cuba kupaskan sedikit masa lagi dalam blog ini. Sama-samalah kita tunggu!

3 comments:

hanizam said...

ala pok mie...senang-senang bongkarkan je pasal ikrar bodoh YB-YB PAS tu...biar sape yang masih tak tahu, dapat tahu dengan cepat...

ni berita panas untuk minggu ni...mau nik ajis tak tidur malam sebab dok pikir macam maner ikrar rahsia tu boleh terkeluar...

nak raih sokongan, janganlah buat ikrar bodoh macam tu...YB tu semua konon mengaku kuat agama, memperjuangkan islam kononnya...sudahnya ikrar talak 3 akan jatuh kalau jadi katak....

terkejut???sila jenguk-jenguk lama blog lain...boleh dikatakan semua dah link pasal ikrar @ taklik bodoh YB PAS....

PAS...PAS...(parti Akal Sempit)

sori tuan punya blog, aku dah bocorkan dulu....cabut.....

Panglima Perang Cyber said...

mereka sudah nampak kebenaran.alhamdulillah!

kita tunggu Yb Pas pulak lompat parti.

PaKMie said...

Salam semua...

ERm...kesianlah bini ya, politik punya pasal terpaksa kena cerai hehe

Pas parti karut tahap gaban!

Cuba cari dlm nas hadis atau alquraan ada tak ikrar talak 3 tu kalau lompat parti hehe...

Ko ni hanizam cepat sgt hehe....

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..