Followers

Tuesday, November 3, 2009

KES LIWAT : ANWAR TAMBAH DERITA SAIFUL

Mahkamah: Saya hadir dan bersedia, Tertuduh minta TANGGUH lagi

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Hari ini, buat pertama kalinya, saya memberanikan diri hadir ke Mahkamah bagi melihat sendiri perkembangan kes saya.

Namun, malangnya, disebabkan dolak dalih tertuduh, kes ditangguhkan lagi ke 23hb Nov dimana Mahkamah menetapkan pendengaran semula permohonan tertuduh untuk GUGURkan kes sebelum bicara, yang sepatutnya didengar hari ini.

Terus terang, saya amat kecewa dengan dolak dalih tertuduh untuk melengahkan perbicaraan ini lagi.

Walaubagaimanapun, saya redha dan saya akan terus berusaha dan bersabar. Ia tidak sesekali melemahkan semangat dan saya tidak akan menyerah kalah.

Disini, saya ingin maklumkan pada anda semua bahawa saya sudah lama bersedia untuk beri keterangan, pada bila-bila masa, walaupun jika mahkamah menetapkan perbicaraan dimulakan pada esok hari, saya sudah bersedia.

Saya mohon agar pihak yang terlibat didalam kes saya ini dapat mempercepatkan prosiding agar saya dapat memberi keterangan secepat mungkin tanpa perlu menunggu lebih lama lagi.

Sudah hampir satu setengah tahun saya, tunang tersayang dan seluruh keluarga bersabar menunggu hari perbicaraan sebenar untuk kebenaran ditegakkan.

Saya yakin bahawa masyarakat, tidak kira samaada yang percaya atau tidak, sudah lama menunggu untuk perbicaraan sebenar dimulakan dan di adili.

Perbicaraan utama adalah platfom yang adil dan terbaik untuk mana-mana pihak mencabar apa jua bukti dan keterangan yang akan saya berikan.

Akhir kalam, saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua pihak yang telah banyak memberi sokongan moral pada saya, termasuk rakan-rakan bloggers, forum dan rakan-rakan di laman-laman sosial seperti Facebook.

Kepada Allah saya berserah...

Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!


No comments:

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...



FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..