Followers

Monday, March 2, 2009

BPN : SATU SUARA SATU ARAH SATU AKIDAH

Resolusi BPN 3/2009 Mengutuk Tindakan Karpal Sing isu CELAKA Pemuda UMNO

Selepas dibuka kepada komen dan juga cadangan selama 8 Jam 1/2 dari jam 9 am hari ini maka di bawah ialah Resolusi terkini BPN siri 3/2009 untuk diedar dan disalin oleh Blogger BPN semua. Di harap dapat sokongan sahabat sahabat semua demi agama bangsa dan negara kita..

BPN dengan ini mengambil keputusan mengeluarkan resolusi berkenaan tindakan Karpal Singh yang terang dan jelas ingin menaikkan kemarahan bangsa Melayu dan Muslim berhubung tindakannya mencarut perkataan CELAKA beberapa hari yang lalu di Parlimen. Meskipun sudah ditarik kembali namun ia tetap didengar dan dibaca oleh rakyat Malaysia.

BPN merasakan tindakan beliau sangat tidak wajar menggunakan perkataan CELAKA kepada pemuda UMNO tersebut, apatah lagi dengan menuduh Pemuda UMNO sebagai pihak yang telah menghantar dua butir peluru kepadanya tempoh hari. Ini sangat berbahaya kepada suasana harmoni negara kita dan juga boleh menaikkan sentimen kebencian yang boleh memudaratkan orang awam yang tidak berdosa.

Permainan politik keterlaluan ini boleh menimbulkan huru hara di negara kita jika tidak dibendung dengan segera oleh pihak yang berwajib.

Seperti mana yang kita tahu bahawa DAP dan Pakatan Rakyat memang sudah terang terangan sejak dahulu hingga kini cuba menyentuh beberapa isu sangat sensitif negara kita dengan sengaja dan jelas ada niat jahat di sebalik tindakan mereka.Isu babi,azan,tanah,papan tanda jawi,Hindraf adalah contoh yang boleh kita nampak telah dipolitikkan sebelum ini.

Meskipun sudah diberi amaran oleh Raja Raja kita agar isu isu sensitif tersebut jangan diusik atau dicabar oleh mana mana pihak, namun mereka seperti tidak mendengar atau memahami atau menghormati titah Raja kita yang menjadi RUKUN NEGARA yang kedua ( Kesetiaan Kepada Raja dan Negara ) yang sangat penting sehingga diletakkan di kedudukan tersebut selepas keimanan kita kepada Allah Yang Maha Esa.

BPN dengan ini merasa terpanggil untuk membuat satu Resolusi bersama oleh rakan rakan Blogger BPN agar semua dapat menyedari tindakan Karpal ini sangat berbahaya dan perlu dikutuk oleh kita semua. Jika kita masih sayangkan negara yang menjadi tempat kita bernaung selama ini.



HIDUP BPN !!!

SATU SUARA SATU ARAH SATU AKIDAH...


Disediakan :

Panglima Perang Cyber
Yang dipertua Blogger Pembela Negara.

4 comments:

noname said...

Pemuda UMNO bacul. Bila Islam nak dipermainkan oleh agama lain mereka tak berani nak berdemonstrasi dan berarak mempertahankan kesucian Islam. Tapi bila isu derhaka pada raja yang terjadi di Perak, seolah-olah merekalah yang jaguh mempertahankan raja2 melayu. Nampak sangat UMNO tak suka agama dan tolak agama. Kalau berani sila adakan demonstrasi bantah penggunaan nama Allah pada agama lain. Confirm tak berani. Dasar bacul dan tolak Islam. Inilah hasil dari ajaran Islam Hadhari.

Darulehsan said...

sepatutnya pemuda UMNO belasah je Karpal singh tu. buat repot polis tak guna. berdebat pasal sapa salah tak guna. cam ner berani ke. nampaknya pemuda UMNO pun nak belajar jadi samseng ni.

PaKMie said...

Salam perjuangan....

Sebagai ketua atau pn kerajaan bkn senang dlm membuat sesuatu keputusan. Setiap sesuatu keputusan yg dibuat seharusnya telah dikaji dan diteliti dalam membuat keputusan dlm sesuatu perkara.

Langkah hati2 oleh kerajaan ini lah yg membolehkan Umno Bn dapat memerintah negara dgn baik sampai kehari ini. Sebaliknya kerana kerakusan mahukan kuasa oleh pembangkang maka mcm2 kerenah yg dibuat oleh pembangkang semata2 utk mengalih perhatian rakyat supaya tdk mempercayai kpd kerajaan lagi. Pembangkang usahkan mahu memeritah negara, negeri pun mereka tdk mampu spt apa yg berlaku kpd negeri Perak pd hari ini..

PaKMie said...

Salam perjuangan....

Sebagai ketua atau pn kerajaan bkn senang dlm membuat sesuatu keputusan. Setiap sesuatu keputusan yg dibuat seharusnya telah dikaji dan diteliti dalam membuat keputusan dlm sesuatu perkara.

Langkah hati2 oleh kerajaan ini lah yg membolehkan Umno Bn dapat memerintah negara dgn baik sampai kehari ini. Sebaliknya kerana kerakusan mahukan kuasa oleh pembangkang maka mcm2 kerenah yg dibuat oleh pembangkang semata2 utk mengalih perhatian rakyat supaya tdk mempercayai kpd kerajaan lagi. Pembangkang usahkan mahu memeritah negara, negeri pun mereka tdk mampu spt apa yg berlaku kpd negeri Perak pd hari ini..

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..