Followers

Wednesday, March 25, 2009

SIAPA KATA PAS BERTANDING DI BKT GANTANG?



Patutlah DAP mempertahan sangat Nizar menjadi MB Perak. Buat baik rupanya ada udang disebalik batu. Perjalanan politik Nizar sedang dipantau oleh rakyat seluruh negara. Sebab Nizar dari kalangan melayu yang mempunyai budiperkerti dan tatasusila orang-orang melayu. Hari ini sudah jelas kepada kita bahawa Nizar sudah tidak mewakili Pas lagi Di Perak, Nizar sekarang sudah DAP bertopengkan Pas. DAP menggunakan tektik secara halus dan orang-orang melayu macam Nizar sahaja menjadi mangsa kepada DAP. Jika kaum melayu khasnya di Bkt Gantang tidak lagi menyedari hakikat ini amat malanglah melayu itu. Pas sekarang sudah terpesong jauh dari perjuangan asal parti itu. Dalam diam-diam mainan Anwar Ibrahim menghayutkan Pas dalam buaian sedar tidak sedar Pas sekarang sudah berada di tengah-tengah Pakatan Rakyat yang merupakan tunggak kekuatan DAP seperti dalam BN tunggak kekuatan BN adalah Umno begitulah Pas sekarang. Pengundi Bkt Gantang seharusnya dapat menghidu terlebih awal perkara ini. Dewan Ulama Pas tidak bersetuju perlatikan Nizar sebagai calon. Jika Pas benar-benar iklas kenapa tidak meletakkan calon dikalangan orang-orang Pas di Bkt Gantang? yang tiada kaitan secara langsung dengan DAP. Allah SWT sudah tunjukkan kepada umat islam di negara ini bahawa parti pas telah banyak merusakkan akidah umat islam tinggal lagi sejauhmana peranan Umno atau Kerajaan memperbetulkan situasi ini. Pengundi Bkt Gantang hendaklah menutup jalan itu jangan sesekali memberi laluan kepada NIzar kerana kepala dan kaki Nizar sekarang sudah menjadi DAP. Di Bkt Gantang bukan Pas melawan Umno tetapi DAP melawan Umno berwakilkan NIzar! Kita kena faham kenapa DAP bertindak memberi laluan kpd Nizar? kita janganlah mengharap sangat kepada pengundi selain kaum melayu di Bkt Gantang. Kaum lain sudah ada kesepakatan jika kaum melayu masih tidak sedar akan perkara ini amat malanglah nasib kita memberi laluan kepada DAP. Buatlah keputusan terbaik dan fikirlah kemana sebenarnya yang akan kita tuju. Kita semua kena menyelamatkan Islam yang suci, bangsa kita dan negara kita dari orang yang mahu merusakkan Bumi Malaysia tanah air tercinta ini demi sedikit habuan dan mahukan kepada kuasa semata-mata.

Foto : abe Mie terjah.

Ulasan...

Blogger ONE said...

salam,

malang sekali nasib bangsa melayu pada hari ini..dikhianati manusia sebangsa yang tidak sedar diri..

March 25, 2009 2:35 PM

Delete
Blogger Darulehsan said...

sekejap kata nik aziz tak setuju perlantikan nizar, sekejap kata dewan ulama pas tak setuju. emm, aper citer korang nie

March 25, 2009 3:36 PM

Delete
Blogger mimpi916 said...

Memang Tok Guru xsetuju.. Dah mereka (siapa? DAP) lantik juga.. Terpaksa la terima..

Wassalam

March 25, 2009 5:38 PM

Delete
Blogger rahman,ahchong,muniandy said...

darulehsan.kalau anda tak setuju dgn blog pro kerajaan ini nyah anda.kami tak jemput anda ke sini.boleh blah.

March 25, 2009 7:22 PM

Delete
Blogger rahman,ahchong,muniandy said...

pas tido sekatil bsama pkr dan dap.masalah nya mimpi depa lain2.ade yg nak jual tanah melayu,ade yg nak lenyapkan melayu,ade yg nak huru hara kan negara kerana nak jawatan pm.itu lah warna2 parti pembangkang yg haprak dan hampeh ni.

March 25, 2009 7:25 PM

Delete
Blogger PaKMie said...

Salam kwn2 ...

Actikel ini ditulis dgn hati yg tulus iklas...sepatutnya PaKMie membuat coretan bersabit dgn Umno kerana sesuai dgn liputan Mesy Agong Perwakilan Umno di PWTC skrg.Tetapi PaKMie terasa tepanggil kerana melihat gelagat sesetengah pemimpin Pas masih bersuka ria menghentam Umno sdgkan Umno bertukus lumus menyelamatkan Islam,bangsa dan negara memerah otak memikir mcmana mahu membawa negara ini kearah kecemerlangan.

Pas kena akuilah skrg ini Pas menjadi tunggak kekuatan Pakatan Rakyat. DAP dah boleh bermegah skrg sebab Pas sdh masuk keperangkap DAP yang umpannya adalah NIzar....skrg org melayu yg cetek ilmu dah mula terpengaruh dgn peranan yg dimainkan oleh Pas. Mempergunakan islam,mempersendakan sulta dan menghinakan bangsanya sdri seperti melayu yg berfikiran kelas ketiga yg ciri2nya
ada pada DARULEHSAN itu.

Syabas ONE,916 dan Rahman kita semua telah mengikut laluan yg betul tdk spt DARULEHSAN yang sdh ternyata melalui jalan MATI tetapi ia tetap juga teruskan perjalanannya wpn sia2...

Asalamualaikum dan salam sejahtera ...

March 25, 2009 7:53 PM

Delete

9 comments:

ONE said...

salam,

malang sekali nasib bangsa melayu pada hari ini..dikhianati manusia sebangsa yang tidak sedar diri..

Darulehsan said...

sekejap kata nik aziz tak setuju perlantikan nizar, sekejap kata dewan ulama pas tak setuju. emm, aper citer korang nie

mimpi916 said...

Memang Tok Guru xsetuju.. Dah mereka (siapa? DAP) lantik juga.. Terpaksa la terima..

Wassalam

rahman,ahchong,muniandy said...

darulehsan.kalau anda tak setuju dgn blog pro kerajaan ini nyah anda.kami tak jemput anda ke sini.boleh blah.

rahman,ahchong,muniandy said...

pas tido sekatil bsama pkr dan dap.masalah nya mimpi depa lain2.ade yg nak jual tanah melayu,ade yg nak lenyapkan melayu,ade yg nak huru hara kan negara kerana nak jawatan pm.itu lah warna2 parti pembangkang yg haprak dan hampeh ni.

PaKMie said...

Salam kwn2 ...

Actikel ini ditulis dgn hati yg tulus iklas...sepatutnya PaKMie membuat coretan bersabit dgn Umno kerana sesuai dgn liputan Mesy Agong Perwakilan Umno di PWTC skrg.Tetapi PaKMie terasa tepanggil kerana melihat gelagat sesetengah pemimpin Pas masih bersuka ria menghentam Umno sdgkan Umno bertukus lumus menyelamatkan Islam,bangsa dan negara memerah otak memikir mcmana mahu membawa negara ini kearah kecemerlangan.

Pas kena akuilah skrg ini Pas menjadi tunggak kekuatan Pakatan Rakyat. DAP dah boleh bermegah skrg sebab Pas sdh masuk keperangkap DAP yang umpannya adalah NIzar....skrg org melayu yg cetek ilmu dah mula terpengaruh dgn peranan yg dimainkan oleh Pas. Mempergunakan islam,mempersendakan sulta dan menghinakan bangsanya sdri seperti melayu yg berfikiran kelas ketiga yg ciri2nya
ada pada DARULEHSAN itu.

Syabas ONE,916 dan Rahman kita semua telah mengikut laluan yg betul tdk spt DARULEHSAN yang sdh ternyata melalui jalan MATI tetapi ia tetap juga teruskan perjalanannya wpn sia2...

Asalamualaikum dan salam sejahtera ...

noname said...

UMNO lah yang menjahanamkan bangsa Melayu!.. Bodoh ngko PaKMie, masih tak sedar.

Kalau ngko tak siar ulasan nie bermakna ia adalah benar berlaku.

Parpu Kari said...

PaKMie said...
Potong je konet tu senang criter. Bagi itik makan...Sdh lama cina DAP mengDAPkan NIzar...Pas aje bangap!!! bkn setakat Nizar Nik Aziz pn sdh sasau...kjp tdk lpastu sokong pula...kerana apa? kerana sygkan kwn diakhirat esok DAP. Kalau Umno tak boleh kwn dan sepakat kerana kapir...

March 25, 2009 8:58 PM

-------------------------

Tolak Islam sokong perasuah!.. Tahniah, teruskan undi BN

Darulehsan said...

bawak bertenang sahabat. ada yg saya setuju dan ada yg saya tak setuju dgn blog korang. untuk pengetahuan anda saya juga menyokong umno dan pas. dan saya tidak menjadi ahli mana mana parti politik. jgn cepat melenting.

Thought Of The Day

"Friendship improves happiness, and abates misery, by doubling our joys and dividing our grief...You wil always rise in life to the level of responsibility that you are willing to accept"

Selalu ada yang baru...


FOREX MARKET

FOREX MARKET

FOREX INVESTMENT

Forex exchange online.

Konsep Pelaburan Mesrawang/ jaminan modal.
Trader : Pakmie/Aris Danial
Email : Arisfx@yahoo.com
Berurusan contact +019 9947815
Sms +016 9217815


Rangkaian Traders
Malaysia ( Sabah, Serawak )
Indonesia
Brunei
Thailand
Singapore
Australia
Belanda

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI - DAN TAK AKAN SELESAI!

'Kenapa PaKMie memilih untuk membela MELAYU? PaKMie yakin, Allah melindungi agamanya dan agama bebas untuk semua bangsa. MELAYU hanya mempunyai TANAH MELAYU (MALAYSIA) sebagai tanah air meraka. Kenapa kita perlu memberi hak-hak kita kepada orang asing? Perlembagaan Malaysia sudah cukup adil bagi kesemua rakyat di Malaysia, tak kira Melayu, Cina ataupun India kesemuanya akan dibela dan diberikan pengadilan yang saksama. Pertualang Bangsa dan bayangan Dajjal patut hapuskan dan makhluk laknat ini harus ditentang sehingga dibuang negara dan dilenyapkan dimuka bumi Allah ini!...'

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..

BERJUANGLAH! agar disaat kau menghembus nafas yang terakhir kau tersenyum dan orang lain menangis..